Åter solsken!

I dag var det vackra sommarvädret tillbaka, jag bara älskar sol och värme!

Startade morgonen (08:30) med ett utomhuspass med BodyBalance nere vid Aludden. Sedan blev det, precis som i tisdags, ett dopp i Aspen och frukost på uteserveringen. I dag hade jag sällskap av både syster och Leah och dessutom var flera av mina vänner som jag har lärt känna via träningen på plats. Ett mycket trivsamt sätt att starta dagen på helt klart!

Efter avslutat pass och frukost mötte Magnus, som hade varit på gymet under tiden vi var på Aludden, upp. Vi hade lovat lilltjejen att vi skulle stanna på lekplatsen för att åka lite linbana, och som det åktes!! Vi fick också handlat bröllopspresenter och lite annat kul till hemmet. Vi köpte bla en ny mixer, Mix and go! Perfekt för oss som skulle kunna leva på proteinshakes... :)

Nu blir det till att packa i hop lite grejer inför morgondagens äventyr, man måste ju sysselsätta sig på annat sätt när det är vilodag...

Snart är huset äntligen färdigmålat, det tar tid och kostar massa tråkiga pengar, men snyggt blir det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback