Bendag!

Denna underbart vackra dagen tillbringades vid stranden. Vi hade med oss frukt och kex och dessutom lunch så vi behövde inte åka hem förrän det var dags att börja tänka på middagen.

Kan säga att bikiniränderna har "bättrats på" ordentligt! En bonus var att flera av mina fina vänner från gymet var på samma ställe, utan att vi visste om det. Barnen lekte jättebra i hop vilket gjorde att vi vuxna också fick prata, relativt ostört, om både ditten och datten. Mycket trevlig dag!

På kvällen hade jag tjatat mig till ett benpass som skulle coachade av min fina man, tillika min PT! När man efter passet sätter sig ner på en stol och benen inte kan sluta darra och hoppa, då vet man att man har gjort rätt!

I morgon blir det utomhusträning vid Aludden och efter det vankas det ett arm och ryggpass tillsammans med Magnus. Skall bli fantastiskt kul!

Hoppas att Ni har haft en lika fin dag som jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback