GRIT

Dagens väder har inneburit att man har kunnat ta tag i saker som man har bortprioriterat. Hela huset är dammsugit, tapeter till Leahs rum är beställda, gardintyger inhandlade och dessutom hittade jag äntligen en klänning som jag skall ha på på Julias & Mattias bröllop i Augusti!

Bara att hitta en klänning är en prestation i sig för mig, jag är ju ingen klänningstjej men man får väl passa på att ha finkläder när tillfälle ges!

Jag har ju såklart hunnit med ett träningspass också! I dag var det release på Endorfin för den sista medlemmen i GRIT-familjen, nämligen Cardio. Nu har jag ju haft möjlighet att testa detta fantastiska pass tidigare, så det var inte nytt för mig. Men oj, vad detta pass är bra och jobbigt! En halvtimmas stenhård Cardio med intervaller i form av löpning/armhävningar/burpees och lite andra godsaker! Man kan verkligen pressa sig själv till bristningsgränsen för man vet ju att det "bara" är trettio minuter. Men det är inte vilka trettio minuter som helst vill jag lova! Finns GRIT på ett gym nära dig, testa! Du kommer inte att ångra dig!

Nu blir det proteinshake ett kokt ägg och fotboll på TV!

Såhär svettig och go' blir man efter 30 minuter GRIT Cardio....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback