Tapeter, GRIT och familjemys!

I morse vaknade jag av att en morgonrufsig liten tjej gläntade på mitt täcke, kröp upp bredvid mig, gav mig en puss på kinden och sade - Jag älskar dig mamma!

Sämre sätt kan man bli väckt på, eller hur? Att klockan nästan var halv nio gjorde ju saken bara ännu bättre! Sovmorgon är ju heller aldrig fel... :D

Efter en sen frukost så satte vi i gång med tapetseringen i L's rum. Trots ett litet missöde med mönsterpassningen på våd nummer två gick det ganska smidigt att få klart väggen och det var en nöjd liten tjej som stolt visade upp sitt "nya" rum för sina kompisar! Ja, föräldrarna var ganska nöjda de också faktiskt...

Dagens träningspass blev ett GRIT Cardio. Det passet har verkligen kommit att bli något av ett nytt favoritpass! För varje pass jag kör så kan jag pressa mig lite längre och lite tuffare, den känslan är det inte mycket som slår när det gäller träning. I dag hann jag en halv längd längre på nästan varje löpning än vad jag gjort tidigare (förutom på de två sista då det inte var mycket kräm kvar i benen) så att de ger resultat är ju helt klart!

I morgon blir det ett löppass, måste ju testa nya spellistan som jag fick från en av instruktörerna på Endorfin!

Här kommer två bilder från dagens projekt. Ett riktigt litet flickrum, barnrummet är borta. Lite vemodigt på något vis...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback